Vizitka podjetja

RAGOR - Razvojna agencija Zgornje Gorenjske
Spodnji Plavž 24e, 4270 Jesenice

Tel: 04 / 581 34 00
Fax: 04 / 581 34 11
E- pošta:
info@ragor.si 

 

SPOT svetovanje Gorenjska

URADNE URE - VSI TERMINI PO PREDHODNEM DOGOVORU

 Ponedeljek, torek, sreda in petek: 8.00 – 14.00

Sreda, na sedežu SPOT Gorenjska, Zupančičeva 22, 4000 Kranj: 14.00 - 17:00

Četrtek: ni uradnih ur

FB: Razvojna agencija Zgornje Gorenjske
Spletna stra
n: www.ragor.si

Bilten Moj spletni priročnik

S klikom na povezavo se lahko prijavite na brezplačen bilten -Moj spletni priročnik.


Prijava

Zakaj je poslovno mreženje pomembno?

26. september 2019 do NaN.  

 

Strokovno informativni članek:

 

Zakaj je poslovno mreženje pomembno?

 

V sredo, dne 25.9.2019 je Razvojna agencija Zgornje Gorenjske v sklopu projekta »SPOT svetovanje Gorenjska« organizirala brezplačno delavnico na temo »Poslovno mreženje«.

 

Mreženje je investicija v medosebne odnose in nam prinaša koristi na vseh področjih delovanja, tako osebnih kot poslovnih. Vsak poslovnež in tudi vsak posameznik, ki želi biti uspešen na svojem področju, mora graditi in imeti kvalitetno mrežo poslovnih stikov. Preko mreženja se oblikujejo poslovni odnosi, razvijajo poslovne priložnosti, pridobivajo bistvene informacije in sprejemajo dobre poslovne odločitve. Tako je vsak trenutek, ki ga namenimo za mreženje, investicija neopredeljive vrednosti.

Predavatelj g. Boško Praštalo je mnenja, da so dogodki najboljši način za mreženje. Tu ste rahlo prisiljeni se mrežiti oziroma imate opcijo spoznati nove ljudi (predvsem ljudi, ki v niso v vašem vsakodnevnem krogu), lahko vadite svoje socialne veščine in obenem se učite od sebi podobnih. Ljudje so socialna bitja, globje povezave se zgodijo v živo. Skupine oziroma posamezniki, ki se združujejo v izbranih skupinah v živo se drugače obnašajo kot online skupine. Nikoli se ne udeležite dogodka z namenom, da nekaj konkretnega iztržite. Zapomnite si, da dogodku oziroma posamezniku daste dodano vrednost.

Že pred dogodkom premislite, katere stvari o svojem poslu lahko izpostavite med pogovorom s sogovorniki.  Bodite pripravljeni na vprašanja o vašem delu, zato si v mislih pripravite krajši opis s katerim boste lahko predstavili svoje delo. Preprečite dolg pogovor z znanimi ljudmi in se raje dogovorite za kasnejšo kavo. Imejte v glavi cilj, koliko ljudi želite spoznati. Predlagamo, da se zapletete v pogovor z vsaj dvema neznanima sogovornikoma. Povprašajte jih, kakšen se jim zdi dogodek. Odlična iztočnica za nadaljevanje razpredanj o aktualnih temah in poslu. Druga odlična poteza je nudenje pomoči in dajanje komplimentov.

 

Konec dogodka pomeni začetek dela

 

ZAKAJ JE FOLLOW UP POMEMBEN? KAKŠNA JE PROCEDURA PRAVILNEGA FOLLOW UPA?

-  Če ne naredite follow up je skoraj enako kot da niste nikoli spoznali osebo

- Večina tega ne dela, če boste vi to delali se vas bodo zapomnili

 

KAKŠEN JE PROCEDURA PRAVILNEGA FOLLOW UPA?

-  Prvi stik je, ko nekoga spoznate. Večinoma se to dogaja v živo.

- Drug stik je ponavadi preko maila

- Pošljite osebi, ki jo na novo spoznate zahvalni mail

- Pošljite prošnjo za povezavo preko Linkedin

- Za tiste s katerim ste se dobro ujel pošljite tudi Facebook povezavo

- Tretji stik bi moral biti spet v živo

- Preko maila novo osebo povabite na kavo ali kosilo

- Ponovno srečanje v živo ojača celotno povezavo

- Po kakem tretje srečanju imate dober temelje za grajenje nadaljnjega odnosa

 

DELJENJE KONTAKTOV – ZAKAJ BI DELILI SVOJE KONTAKTE?

- Poslovna mreženja sledijo zakonu karme: ko pomagate nekomu se vam na koncu vse vrne

- Tu ne govorimo o kopičenju nečesa, ko povezujete posameznike vas drugi posnemajo in vam vračajo brez, da bi vi to od njih zahtevali ali pričakovali. Na ta način vaša mreža raste hitreje, kot bi lahko sami pričakovali.

-  Ne zahtevajte ali pričakujte nič v zameno

 

POVEČAJTE KVALITETO

- Ko nekoga z nekom povežete to še dodatno ojača vajino povezavo, vajin odnos

- Ko so vsi okoli vas povezani to ojača celotno skupnost, obenem se izredno poveča spletni doseg kontaktov

 

 

Članek pripravila:

Hermina Biščević, dipl.upr.org.

Spot svetovanje Gorenjska

« nazaj na seznam