Vizitka podjetja

RAGOR - Razvojna agencija Zgornje Gorenjske
Spodnji Plavž 24e, 4270 Jesenice

Tel: 04 / 581 34 00
Fax: 04 / 581 34 11
E- pošta:
info@ragor.si 

 

SPOT svetovanje Gorenjska

URADNE URE - VSI TERMINI PO PREDHODNEM DOGOVORU

 Ponedeljek, torek, sreda in petek: 8.00 – 14.00

Sreda, na sedežu SPOT Gorenjska, Zupančičeva 22, 4000 Kranj: 14.00 - 17:00

Četrtek: ni uradnih ur

FB: Razvojna agencija Zgornje Gorenjske
Spletna stra
n: www.ragor.si

Bilten Moj spletni priročnik

S klikom na povezavo se lahko prijavite na brezplačen bilten -Moj spletni priročnik.


Prijava

CSR IN CLASS - zaključeno

         


Razvojna agencija Zgornje Gorenjske je kot partner sodelovala v mednarodnem projektu CSRinCLASS, katerega glavni namen je bil med učenci srednjih šol doseči boljše zavedanje pomena družbene odgovornosti v podjetij. 

 

Vodilni partner je bila Beneška gospodarska zbornica, vključenih je bilo sedem partnerjev iz Italije, Avstrije in Slovenije. Slovenska partnerja sta bila Razvojna agencija Zgornje Gorenjske in Ekonomska gimnazija in srednja šola Radovljica. Projekt, ki je bil z 280 tisoč evri financiran v sklopu programa Erasmus+, je v srednje šole uvedel teme družbene odgovornosti podjetij z inovativnimi učnimi metodami.

 

Projekt je trajal 24 mesecev, vključeval je izvedbo primerjalne študije o uveljavljenosti družbene odgovornosti podjetij v šolah in gospodarskih družbah, tekmovanje dijakov v snovanju rešitve aktualnih izzivov s tega področja ter izmenjavo obiskov dijakov vključenih šol. Vzpostavljeno je bilo mednarodno partnerstvo, ki je v vsaki državi vključilo šolo, na kateri so potekala usposabljanja, podjetje, ki je oblikovalo izziv oziroma nalogo s področja družbene odgovornosti, ter institucijo javnega sektorja kot koordinatorja. Po predhodni analizi, ki je pokazala, v kolikšni meri dijaki poznajo pojem družbena odgovornost podjetij in kako je ta uveljavljena med podjetji, je bil zasnovan e-tečaj za profesorje; ti so pridobljeno znanje nato posredovali dijakom, ki so se udeležili natečaja za najboljšo rešitev določenega vidika družbene odgovornosti podjetij. Naloga je bila enaka v vseh državah partnericah, kar je olajšalo izmenjavo dobrih praks v zaključku projekta. V natečaj je bilo neposredno vključeno podjetje, ki je dijakom predstavilo praktičen primer oziroma nalogo in ki je tudi presojalo rešitve, ki so jih predlagali dijaki.

 

Slovenska partnerja sta bila Razvojna agencija Zgornje Gorenjske in Ekonomska gimnazija in srednja šola Radovljica, ki sta sodelovali s podjetjem Plastkom, ki je v projektu poskrbelo za primerno vsebino natečaja.